Dues noves publicacions sobre la història de Sant Feliu de Buixalleu

FUGAROLAS, Jaume i PLA, Josep (2011) Grions, història i memòria gràfica. Sant Feliu de Buixalleu, Ajuntament de Sant Feliu de Buixalleu.

FUGAROLAS, Jaume i PLA, Josep (2011) Sant Feliu de Buixalleu en el temps. Sant Feliu de Buixalleu, Ajuntament de Sant Feliu de Buixalleu.

El passat mes de juny va tenir lloc la presentació dels llibres de Jaume Fugarolas Masó i Josep Pla Massaguer: Girons, història i memòria i Sant Feliu de Buixalleu en el temps.

Aquests dos títols arriben 11 anys després que el propi Jaume Fugarolas publiqués “Gaserans, anys 50: tal com érem”, i completen la trilogia que ens mostra la història i les formes de vida tradicionals dels tres pobles que conformen el municipi de Sant Feliu de Buixalleu: Gaserans, Grions i Sant Feliu.

Deixa un comentari