S’inicia de nou el cicle “Testimonis. Memòria d’un passat recent” organitzat conjuntament per Carrutxa i l’Arxiu de Reus. De nou diverses persones procedents de diferents àmbits ens oferiran el seu testimoni sobre la ciutat de Reus i el seu entorn comarcal en forma de xerrada.
En aquesta edició coneixerem les activitats teatrals d’un grup de joves als anys seixanta i setanta del segle XX, l’obertura d’un consultori al barri Sant Josep Obrer, l’activitat educativa i cultural de Misericòrdia Vallès a les primeres legislatures dels ajuntaments democràtics, i una persona com Artur Martí en una xerrada que serà un “testimoni de testimonis”.
A continuació us detallem les sessions d’aquest cicle:
Dijous 20 de març: Ramon Gomis i Pere Prats “La Tartana”. Teatre a Reus, 1960-1970
Dimecres 30 d’abril: Aurora Reina, Maria Teresa Garcia, Noèlia Hernández, Yolanda Ortega i Carmina Poblet El consultori del Barri Sant Josep Obrer
Dijous 22 de maig: Misericòrdia Vallès De la formació pedagògica a l’administració educativa. Participació, educació i cultura
Dijous 5 de juny: Josep M. Duch, Quim Vilafranca i Rafael Català Artur Martí: cultura, pensament i acció
Tots els actes tindran lloc a la sala d’actes de l’Arxiu de Reus (c/ Sant Antoni M. Claret,3) a 2/4 de 8 del vespre