I Congrés Català d’Antropologia

logo_coca2020_3_0

30 i 31 gener i 1 de febrer de 2020. Tarragona (Universitat Rovira i Virgili, Tarragona).

L’objectiu del Congrés és crear un punt de trobada de l’Antropologia Social i Cultural a Catalunya. Des de la constitució dels primers departaments i àrees d’Antropologia al nostre país, s’ha anat configurant un àmbit de recerca i de professionalització i actualment ens trobem en un moment de maduració i creixement de la disciplina. En aquest context, considerem important construir espais de trobada i d’intercanvi per generar vincles i sinergies, reforçar complicitats i garantir la consolidació d’un àmbit professional i de recerca a Catalunya.

El Congrés pretén contribuir a la promoció i difusió de l’Antropologia a Catalunya i actuar com a una plataforma per a donar visibilitat a la nostra disciplina. Us convidem a participar en el debat i la reflexió conjunta. Podreu participar enviant propostes de simposis, comunicacions, pòsters i material audiovisual. Així mateix també deixem la porta oberta a d’altres propostes d’activitats.

El Comitè Científic del Congrés està format per representants de les diferents universitats i centres de recerca catalans i de les organitzacions d’Antropologia de Catalunya. Les llengües del Congrés són el català, el castellà, l’anglès, el francès i l’occità.

CRIDA A PRESENTACIÓ DE SIMPOSIS

 S’acceptaran propostes de simposi relacionats amb qualsevol àmbit de la disciplina fins al 15 de setembre de 2019.

Cada proposta haurà d’incloure:

  1. a) Títol
  2. b) Resum de 250 paraules
  3. c) Noms de les coordinadores o coordinadors del simposi, adreça electrònica i institució de procedència.
  4. d) Proposta de simposi. Fins a 1.500 paraules. Contingut: delimitació del tema, breu panoràmica del camp, bibliografia.

Les propostes es remetran per correu electrònic a coca@antropologia.cat

El Comitè Científic del Congrés valorarà les propostes i acceptarà les que s’ajustin als requisits d’aquesta convocatòria.

Els simposis seran de dues hores i podran acceptar fins a un màxim de 8 comunicacions. La persones coordinadores es faran responsables de la recepció de propostes de comunicació, de la seva selecció, així com de l’organització de les sessions.

Més informació: https://coca2020.imf.csic.es/

Una resposta a “I Congrés Català d’Antropologia

  1. Benvolguts,Es posible que l´immigració gascona en el segle XVI i XVII a les comarques de l´Alt Penedès i Garrafsigui del vostre interés.Salutacions,Albert HillTel. mòbil 636.281.67605.09.2019

    En jueves, 5 de septiembre de 2019 17:03:02 CEST, Etnologia.cat escribió: #yiv4659007640 a:hover {color:red;}#yiv4659007640 a {text-decoration:none;color:#0088cc;}#yiv4659007640 a.yiv4659007640primaryactionlink:link, #yiv4659007640 a.yiv4659007640primaryactionlink:visited {background-color:#2585B2;color:#fff;}#yiv4659007640 a.yiv4659007640primaryactionlink:hover, #yiv4659007640 a.yiv4659007640primaryactionlink:active {background-color:#11729E !important;color:#fff !important;}#yiv4659007640 WordPress.com | Institut Català d’Antropologia (ICA) posted: “30 i 31 gener i 1 de febrer de 2020. Tarragona (Universitat Rovira i Virgili, Tarragona).L’objectiu del Congrés és crear un punt de trobada de l’Antropologia Social i Cultural a Catalunya. Des de la constitució dels primers departaments i àrees d’Antrop” | |

Leave a Reply