El treball de les dones massa sovint ha estat menystingut. A vegades invisibles, d’altres silenciades i gairebé sempre, poc valorades. Aquest taller de fotografia històrica vol recuperar la imatge, però també el record i la memòria de les dones treballadores de Torelló.
El format és molt simple: les assistents porten les fotografies que són digitalitzades a l’instant, projectades en gran format, i entre tots els participants fem un procés de documentació col·lectiva.
Us volem veure però també escoltar!
Aquesta activitat és possible gràcies a la col·laboració del Museu del Ter, la Direcció General de Cultura Popular i Associacionisme Cultural, el Museu de la Torneria de Torelló, l’Arxiu Municipal de Torelló i el Casal Cívic de Torelló.
Data: A partir del dilluns 25 de novembre de 2019
Lloc: Casal Cívic de Torelló. Carrer Rocaprevera, 31. Torelló
Per a més informació: www.museudelter.cat – 938515176 – info@museudelter.cat