Centre d’Estudis de Castellar del Vallès. Carrer de la Mina, 9-11
El divendres 21 de febrer, a les 19 h, s’inaugurarà al Centre d’Estudis de Castellar del Vallès. Ho co-organitza el Grup de Pedra Seca de Castellar del Vallès.
L’exposició “Tota pedra fa paret. La pedra seca a Catalunya” es va inaugurar, el dia 14 de novembre de 2019, al Centre d’interpretació de la pedra seca de Torrebesses (Segrià). Aquesta exposició està organitzada per la Direcció General de Cultura Popular i Associacionisme Cultural (DGCPAC) del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i l’Associació per la Pedra Seca i l’Arquitectura Tradicional (APSAT).
Ara, aquesta exposició, inicia la seva itinerància per Catalunya. A continuació de Castellar del Vallès està previst que vagi, durant el 2020, a: Freginals (Montsià), Cadaqués (Alt Empordà), Manresa (Bages) i Bonastre (Baix Penedès).

Més informació de l’exposició:
A