SEMINARI: “Samhain i Tots Sants a Catalunya. Rituals estacionals, culte als morts i sacralització de la natura en els nous imaginaris culturals”

Avui 25 d’abril a les 18.00h

En el marc del Seminari permanent del GREMHER-GIRRPO – Grup de Recerca en Mística i Heterodòxies Religioses (GREMHER) i Grup d’Investigació Religió Ritual i Poder (GIRRPO/ICA).

A càrrec de: Anaïs Madera, Victòria Badia i Sibila Vigna.

S’exposaran els resultats de la recerca que sota el mateix títol es va portar a terme el 2022 amb el suport de l’ICA i de l’Observatori del Patrimoni Etnològic i Immaterial (OPEI). Departament de Cultura. Generalitat de Catalunya.

Activitat presencial (Aula 310 de la Facultat de Geografia i Història de la UB, C. Montalegre 6, Barcelona) i virtual a través de l’enllaç: https://ub-edu.zoom.us/j/8638233683  

Leave a Reply