Premis Santiago Zapata a la recerca sobre el suro

La Càtedra d’Estudis del Suro de la Universitat de Girona convoca els premis a la recerca “Santiago Zapata”, que tenen per objectiu la promoció de la recerca aplicada a l’àmbit temàtic del suro en els camps de les humanitats, les ciències socials, les ciències naturals i la tecnologia. 

Les sol·licituds es poden presentar fins al 30 de setembre de 2023.

Els premis a la recerca “Santiago Zapata” inclouen dues modalitats:

a) Un premi amb una dotació de 1.000 euros adreçat a estudiants de grau o de màster, a investigadors novells, o a recerques d’àmbit local, tant de Catalunya com de la resta de l’Estat espanyol.

b) Un premi amb una dotació de 2.000 euros adreçat a doctorands i investigadors sènior de l’àmbit nacional i internacional.

En les dues modalitats, els premis s’atorgaran al millor treball de recerca inèdit o publicat amb una antiguitat màxima de dos anys (en el moment de la seva presentació) en els camps de les humanitats i de les ciències socials (història, economia, geografia, antropologia, literatura, didàctica, sociologia…) i de les ciències naturals i la tecnologia (biologia, biotecnologia, química, enginyeria química, ecologia, gestió forestal, enginyeria, disseny industrial…) que faci referència a l’àmbit temàtic concret del suro.

Els treballs podran ser presentats en català, castellà, anglès, francès o portuguès.

Per a més informació sobre la convocatòria consulteu el web de la Càtedra de la UdG 
 o del Museu del Suro.

Deixa un comentari