El dissabte 20 de desembre al Museu Etnològic del Montseny, tindrà lloc la presentació del CD Ara… flabiols, una selecció d’arxius procedents del Fons Fonogràfic del Museu Etnològic del Montseny – La Gabella, digitalitzats recentment amb el suport del Departament de Cultura de la Generalitat i l’Obra Social de la Caixa.
El CD que es presenta és un recull de vint-i-cinc interpretacions que s’han pogut escoltar els darrers anys a la Festa del Flabiol d’Arbúcies, seleccionades amb la voluntat d’oferir un panorama sonor de la pràctica flabiolaire actual.
La presentació serà a les 12 del migdia i anirà a càrrec de Pere Garriga, Alcalde d’Arbúcies i representants de la Comissió de la Festa del Flabiol, organitzadors de l’acte.