Dates: Del 6 de setembre al 24 d’octubre de 2013
Lloc: Casa dels Entremesos. (Pl. de les Beates, 2), Barcelona
Horari: de dimarts a dissabte de 10 a 13 i de 16 a 19 h i diumenges d’11 a 14 h
Exposició “Cavallets… endavant! Els cavallets cotoners de Barcelona!
Exposició fotogràfica organitzada amb motiu del vuitantè aniversari de la construcció de les vuit peces en forma de cavall, encarregades l’any 1933 per l’entitat al Taller Malaltesta der Barcelona, i el vintè aniversari de l’ostentació dels Cavallets Cotoners de Barcelona.
L’exposició mostra una cinquantena de fotografies dels cavallets de l’Esbart Català de Dansaires, entre 1933 i 2013, amb una introducció als balls de cavallets de Catalunya.
L’exposició Cavallets … endavat!. Els Cavallets Cotoners de Barcelona s’acompanya amb l’edició del fulletó Els Cavallets Cotoners de Barcelona. Cavallets, cavallins i cotonines a Catalunya que tracta els balls de cavallets a Catalunya i el quadern infantil cavallets per pintar, Els Cavallets Cotoners de Barcelona.
L’Esbart Català de Dansaires també disposa de l’obra Els Cavallets Cotoners de Barcelona. Cavallets, cavallins i cotonines a Catalunya, editada l’any 2002.
Organitza: Esbart català de Dansaires i Coordinadora de Colles de Gegants i Bestiari de Ciutat Vella
Amb la Col·laboració de: Ajuntament de Barcelona, Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, Diputació de Barcelona i Obra Social La Caixa
Més informació:Tel. 934121511 info@esbartcatala.org