Nova actualització del mapa de béns immobles de l’IPEC

mapa ipecEl mapa de béns immobles de l’Inventari del Patrimoni Etnològic de Catalunya ha estat actualitzat amb centenars de nous elements i ubicacions.

En aquest mapa hi apareix projectada la ubicació exacta de tota mena de construccions inventariades des de 1993. La seva identificació s’ha realitzat en períodes diferents a proposta de persones i equips de recerca d’arreu del país que han investigat temes concrets en àrees territorials delimitades.

Actualment, el mapa consta de 4.777 elements georeferenciats. Com a novetat principal, s’han incorporat les imatges de diferents elements del patrimoni etnològic i l’arquitectura tradicional, com per exemple construccions de pedra seca de tots tipus.

mapa_captura (5)El mapa el podreu consultar a través de la plataforma Instamaps o del web de la Direcció General  de Cultura Popular, Associacionisme i Acció culturals.

Si observeu alguna errada en la ubicació, o si teniu coneixement que alguna d’aquestes construccions ja no existeix, ho podeu comunicar mitjançant un missatge a ipec.cultura@gencat.cat.

 

Deixa un comentari